Käesoleva aasta esimesed kuud on toonud Volkswageni tarbesõidukite jaoks müügikasvu: aasta esimese nelja kuuga kasvas uute registreeritud kergete tarbesõidukite arv 10,6% võrra. Suurem kasv on keskmiste ja suurte (C/D) autode segmendis (+21,8%), Volkswagen Crafteri müügimaht kasvas 31,1% võrra ja nüüd kuulub sellele mudelile Balti riikides turusegmendi suurim osa, 25,3%.
Maikuu tulemustest rääkides ütleb Māris Zoltners, Balti riikide Volkswageni tarbesõidukite müügijuht, et see on olnud edukaim kuu ajaloos. “Eestis jõudis alates aasta algusest klientideni juba 145 autot, mis teeb turuosaks 7,3%. Meil on kasvuruumi ja võimalus kõnetada üha uusi potentsiaalseid kliente.” Lisaks on selle aasta esimese nelja kuu andmetel Volkswagen Caddy jõudnud Baltimaades oma klassi viie populaarseima tarbesõiduki sekka.
Margus Viileberg, Møller Auto tarbesõidukite müügijuht ütleb käesoleva aasta esimeste kuude kasvu kommenteerides, et ettevõtjad investeerivad julgemalt ning on samas huvitatud säästlikumatest ning turvalisematest autodest. Suureneb ostjate huvi tarbeautode juhiabide vastu ja on hakatud rohkem küsima automaatkäigukastiga Volkswagen Craftereid. Møller Auto Mustamäe viie kuu müüginumbrites juhib mudelina Caddy, Crafter on teinud kõva hüppe.
“Tarbesõidukite maailmas on täna jätkuvalt peamine jõuallikas diiselmootor, suurem osa ostetavatest sõidukitest tangib diislikütust. Bensiinimootoriga autod on odavamad ja muutuvad järjest säästlikumateks,” räägib Margus Viileberg
Eestis müüdi Volkswageni kergeid tarbesõidukeid (LCV) 2017. aastal kokku 496 ja Baltikumis 1979. Møller Auto Mustamäe müüs 2017. aastal 323 Volkswageni tarbesõidukit.
“Eestis annab tooni prantsuse kolmik, Ford ja Volkswagen nende järel. Lõunanaabritel on Volkswageni turuosa suurem kui Eestis. Seal ostetakse enim Volkswagen Crafterit,” lisab Margus Viileberg.
Volkswageni tarbesõidukid on Crafter, Caddy, Multivan / Transporter ja Amarok.