Lexus IS sai uued vurrud

Minu isiklikus edetabelis kõrget kohta hoidev Lexus IS on konkurentsis püsimiseks läbinud kerge uuenduskuuri ning näeb nüüdsest mõjusalt moodsam ja värskem välja. Esiiluvõre meenutab aga vurrusid.

Väliselt on nurgelist “liivakella” disaini veelgi rohkem esile toodud. Tänu muudetud iluvõrele paistab auto esiosa agressiivsem ning sellele kuvandile annavad oma osa ka uuenenud led-esituled, mis on nüüdsest uue, teravama ja peenema kujuga. Muutusi leiab aga auto esiosast veelgi. Sellel alal, milles eelmise versiooni puhul udutuled end mugavalt tundsid, laiutavad nüüdsest uhked õhuvõtuavad. Udutuled ise on aga kolinud tuleelementide sisse, andes autole veelgi puhtama, teravama ja jõulisema joone.

Tagumised tuled on jäänud oma tuttavate liistude juurde, kuid muutunud on tulesiseste elementide disain. Uuendustega on kaasa läinud ka stange alumine serv koos summutiotstega. Värvivalikusse lisandusid mõned põnevad toonid ning visuaalse täiuse saavutamiseks pakutakse nüüdsest ka uusi veljedisaine.

Täpselt juhitav auto istub hästi teel

Peamised uuendused on aset leidnud veermikus. Veermik on nüüdsest jäigem ja täpsem, parendades seeläbi juhitavust ning lubades järsemaid kurve läbida hoogsamalt ja kontrollitumalt. Sportsedaanile omaselt istub auto hästi teel ning täpne juhitavus ja jõuline mootor kraapsavad näole meela sõidunaudingu poolt toidetava naeratuse.

Jõuallikad ning käigukastid muutustega sellel korral kaasa ei läinud. IS300h peidab endas endiselt rohelist mõttemaailma, mille kinnituseks liigutab hübriidset autot 2,5-liitrise töömahuga R4 bensiinimootor ja sellega vahetut koostööd tegev elektrimootor ning variaatorkast. Kõnealuse kombo võimsuseks märgitakse 164kW.

IS200t on aga neile, kes otsivad teravamaid elamusi ja vahetumaid sõidukogemusi. Auto kapoti alt vaatab vastu 2-liitrise töömahuga turbotatud R4 bensiinimootor, mis arendab 180kW  ning jõud suunatakse tagaratastesse läbi klassikalise 8 käigulise automaatkasti.

                   

Yamaha iluliistud on lõigatud laseriga

Salongis hakkab koheselt silma uus ja veelgi suurem 10,3-tolline pildipoolitussüsteemiga ekraan. Keskkonsooli küljed on kaetud pehmete patjadega, et sinna oleks sõidu ajal mugavam põlve toetada. Näidikuteploki kohal olev sirm on kaetud nahaga, et muuta üldisemat ilmet luksuslikumaks ning meediakeskuse juhtpult on saanud ergonoomilisema toe, et parandada selle kasutusmugavust. Kõige ägedamad elemendid on aga Yamaha poolt valmistatud iluliistud, mis on laseriga lõigatud ning metall-liistudega ühtseks detailiks kombineeritud.

Tehnika poole pealt on lisandunud Lexus safety system+, mis sisaldab rajaabilist, pimenurgaandureid, avariiennetus-süsteemi ja distantsi jälgivat püsikiirusehoidjat, mis lakkab töötamast, kui kiirus langeb alla 30km/h.

IS on teinud pika sammu edasi

Pean siinjuures tõdema, et niigi futuristliku ja terava välimusega IS on teinud tänu uuendustele mõnusalt pika sammu edasi. Auto püsib teel väga kindlalt ning üllatavalt emotsionaalse ja sportliku sõidukogemuse osaliseks saab ka hübriidversiooniga sõites. Vaikne ja dünaamiline auto naudib kõveraid kurviderikkaid teid ning hoogsat sõitu, pakkudes samaaegselt nii elegantset kulgemist, kui ka siirast sõidumõnu.

Related posts