Tuur T Wroomer nr.2 – 100km emotsiooni vabariigi sajandal sünnipäeval!

INTRO

24. veebruar, kell on 7:00, lipu heiskamiseni on jäänud 33 minutit. On päev, mil tähistame kodumaa sajandat sünnipäeva. Suur hulk eestlasi on kogunenud Pika Hermanni juurde, et nii olulisel päeval oma silmaga näha kuidas sini-must-valge taevasse tõuseb. Veel suurem hulk on neid, kes sama asja teleri vahendusel jälgib.

Kuid lisaks oleme meie, autoentusiastidest vabariigi sõbrad, kellel on plaanis ilusa päeva puhul sõita ei rohkem ega vähem, kui 100km. Hommikune briifing ja kogunemine toimub Telliskivi loomelinnakus asuvas rattastuudios Jooks ning peale maitsvat kohvi ja pirukaid suundume välja, et oma sõiduvahendid valmis seada ja läbi uduse ilma vaadata rahvustrikoloori heiskamist.

8:00 ja start

Autod rajale, suund võetakse Teletorni poole, mille parklas teeme koos sõiduvahenditega “Balti keti”. Üles võetakse ka meeldiv laulujoru ja isamaalisuse tunne on laes. Aja kontrollpunkt number kaks on Lauluväljakul. Öösel maha sadanud värske lumi annab võimaluse mäest alla hullata nii, et tuiskab ja võistlejate ülesandeks on teha pilti või võtta üles video, mis kujutab laulupeo meeleolu.

Loomingulised ülesanded jätkusid Tallinna Tehnikaülikooli parklas, kus tuli kirjeldada oma sõidumasina kõige tehnoloogilisemat vidinat. Näiteks saime teada, et Isuzu Bellett peitis väikese peresedaani all tõelist rallikat, milline nägi välja Nõukogude aegne taksomeeter sõidukis GAZ 24, kus asub Porsche Panamera aku ja tuli välja, et võibolla oli 1975 aastal toodetud Volvo 242 elektriline…

Kuumaks alles läheb

Järgmine peatus Keila-Joa loss ja esimene ülesanne, mis läheb võidu peale – AUTOSAUN. Tegevus lihtne, kõigil on aega viis minutit, et oma neljarattalise sõbra salong võimalikult kuumaks kütta. Tulemus mõõdeti auto laepolstri keskkohast. Temperatuurid on üksteisest valgusaastate kaugusel. Kahjuks on selle võistluse viimane Suzuki Bellett, no ei tule seda sooja kuskilt või see, mis tuleb, lahkub kohe. Tulemus 9.4 kraadi Celsiuse järgi. Aga selle osavõistluse võitjaks ei tule mõni kaasaegne masin. Kõige kuumemaks osutub hoopis VAZ 2103, auto, kus pea kogu mootorist tulev kuumus tuppa suunatakse, numbrid palavikulised 37 ja peale. Nutikamad proovisid elava tulega temperatuuri tõsta (palun ärge seda kodus/autos ise järgi proovige), kuid võitu see ei toonud.

Kellel on kõige pikem?

Õlivarras, mis Teie siis mõtlesite? Tundub ju lihtne ülesanne, võtad õlivarda, mõõdad ja saad tulemuse. Lõbusamad mehed naersid – hea, et ühtegi elektriautot ei ole, muidu jääksid kohe viimaseks. Võta näpust, õlivarras puudub ka Audi A4 ja Porsche Panameral. Siit võtab kindla võidu, pea meetrise vardaga Dodge RAM 1500. Rivi tagumises otsas GAZ 24, mille õlivarda kokupikkus ameeriklasest kolm korda lühem. Nüüd lõunane supp ja siis kardirajale.

Tulemused, tulemused

Viimase alana tuli ennast proovile panna LaitseRallyParki lumisel kardirajal. Lõbus meelelahutus, millest tuli võitjana välja võistkond Pihlakad. Kolme osavõistluse kokkuvõttes saavutas esikoha meeskond Hobiautod, kes esines kõigil aladel väga stabiilselt. Teisele kohale rebisid ennast Ameerika Auto mehed, täna ebainimlikult pikale õlivardale ja kolmas koht läks jagamisele Pihlakate ja Silberauto vahel.

Palju õnne Hobiauto meestele, kellele seekordse Tuuri võit ja 50€ LaitseRallyParki kinkekaart.
Kogu Tuuri tulemused:

Meeskond Punktid
Hobiautod 9
Ameerika Auto 11
Pihlakad 15
Silberauto 15
Jüri 17
Ühe Jutiga 18
LADA03 19
REM 19
Rebased 19
Sinine Bellett 23
Kivistik 26

P.S. EV100

Lisaks sellele, et varahommikul ühiselt Pika Hermanni torni kerkivat lippu vaatasime tegime veel midagi Eesti sajanda sünnipäeva auks. Palju õnne Eesti Vabariik!

Visake kindlasti pilk peale ka Tuur T Wroomer nr.2 Facebook seinale, sealt leiab meeleolukat materjali toimunust.

Kogu toreda päeva võttis oma fotoaparaadi sisse meie mees Väino Laisaar:

 

 

Related posts