Uuenenud Renault Captur

Renault Captur, mida 2016. aastal müüdi Euroopas 215 670 ekseplari ja mis on sellega teeninud endale Euroopa enimmüüduma linnamaasturi tiitli, saab värskema disaini, pikema varustusnimekirja ja esmakordselt ka Initiale Paris mudeliversiooni. Captur on Kadjari ja Koleose kõrval kolmas crossover Renault’ mudelirivis. 

Tehnoloogiad, mis muudavad Capturiga sõitmise mõnusamaks:

Premium Bose® kvaliteetheli

Helisüsteem kuue võimeka Bose kõlari ja pakiruumis asuva bassikõlariga toob sõitjateruumi elava esitusega võrreldavalt autentse, selge ja realistliku helipildi. 

Multimeediasüsteemid: R&Go®, Media Nav Evolution

Uue Captur baasversioonis saadaolev R&Go® on lihtne ja nutikas süsteem, mis muudab spetsiaalsesse hoidikusse asetatud nutitelefoni autoga ühenduses olevaks tahvelarvutiks, kus olemas ligipääs navigatsioonisüsteemile, multimeediale, sõiduinfole ja võimalus helistada.

Keskmised versioonid saavad Media Nav Evolution multimeediasüsteemi, mis on turul saadaolevatest lahendustest hinna-kvaliteedi poolest parim, sisaldades muu hulgas navigatsioonisüsteem koos liiklusinfoga, Bluetooth-telefonikasutust, muusika voogesitus telefoni kaudu ja isegi tagurduskaamerat. Lisaks on sel olemas ka Driving Eco2 funktsioon, mis aitab optimeerida sõidustiili ja kütusekulu. 

Uued ADAS elemendid teevad sõitmise lihtsamaks

Alates kolmandast varustustasemest on Capturi varustuses pimenurgahoiatus, mille neli andurit tuvastavad küljepeeglite pimenurka jäävad liikuvad sõidukid, muu hulgas ka mootorrattad ja jalgrattad. Kui sõiduk asub pimenurgas kauem kui sekundi, süttib küljepeeglil hoiatustuli. See süsteem muudab liiklemise kõigile ohutumaks ning töötab kiirustel 30 kuni 140 km/h.

Olemas on tagumised parkimisandurid ning sõltuvalt versioonist võib uuele Capturile lisada ka esimesed parkimisanduri ja tagurduskaamera. Need muudavad manööverdamise lihtsamaks ja aitavad vältida kriime ja mõlke, mis on linnas igapäevane oht.

Tippversioonid saavad uue lisa – automaatparkimissüsteemi. See töötab järgmiselt: esmalt märgib juht, millist tüüpi parkimiskohta tarvis läheb (paralleelset, risti või nurga all). Kui auto liigub kiirusega alla 30 km/h, tuvastab süsteem vabad parkimiskohad. Kui sobilik koht on leitud, koordineerib automaatparkimissüsteem rooli tööd – juht peab ainult gaasi- ja piduripedaali vajutama, rooli aga keerab auto ise.

Lai valik jõuallikaid

Uuele Capturile on saadaval kuus bensiini- ja diiselmootorit. Diiselmootorite valikus on automaat- ja manuaalkäigukastiga dCi 90 ning manuaalkäigukastiga dCi 110. Mootorid on varustatud Stop&Start tehnoloogia ning pidurdamisel ja aeglustamisel energia salvestussüsteemiga, nende võimsus on 110 hobujõudu (4000 p/min) ja 260 Nm (1750p/min). Tänu uuele turbodisainile on mootor erakondselt tundlik madalatel pööretel.

Bensiinimootorite valikus manuaalkäigukastiga Energy TCe 90 ning automaat- ja manuaalkäigukastiga TCe 120. EDC automaatkäigukasti kõrval on manuaalkäigukast parem alternatiiv hinnateadlikule tarbija jaoks, kes tahab ka oma sõiduki juhtimise üle rohkem kontrolli omada. Otsesissepritse, turbolaadimise ja Stop & Start tehnoloogiaga varustatud jõuallika maksimaalne pöördemoment on 205 Nm 2000 p/min juures.

Related posts