Uus Renault Mégane R.S.- kuumpära sõiduhoolikutele

Sportliku sõidu entusiastid on innukalt oodanud uut Renault Mégane R.S.-i, mida esmaesitleti 2017. aasta septembris Frankfurti autonäitusel. Uue Mégane R.S.-i eesmärk on olla – nagu selle eelkäijadki – C segmendi „kuumade luukpärade” tipptegija. Seepärast kasutatakse kolmandas põlvkonnas täiel määral Renault Spordi kogemusi ning kirge.

2017 – Nouvelle Renault MEGANE R.S.

Oma jõulise disaini ja kiirusele seatud fookusega ei tee uus Renault Mégane R.S. mingit saladust oma mootorisporditaustast, pakkudes sõidunaudingut nii maanteel kui ka ringrajal.

Auto efektiivsuse, elavuse, stabiilsuse ja mugavuse ühendav veermik on kombineeritud  4CONTROL nelikroolimise ja amortisaatorite hüdrauliliste löögisummutitega. Seda veab Renault Sport Carsi ja Renault Sport Racingu inseneride koostöös sündinud uue põlvkonna 1,8-liitrine turbomootor võimsusega 280 hj ja 390 Nm. Mudelivalikusse kuulub neli versiooni, mille hulgast leiab sobiva igaüks. Valikus on kaht tüüpi käigukastid (manuaal ja EDC) ja kaks veermikku (Sport ja Cup). Saadaval on ka kõrgtehnoloogiline varustus nagu R.S. Vision, MULTI-SENSE ja R.S. Monitori uus versioon.

2017 – Nouvelle Renault MEGANE R.S.

Renault Sport Carsi tegevjuht Patrice Ratti: “Alates 2003. aastal esitletud esimese põlvkonna Mégane R.S.-ist oleme me aina parema dünaamika ja rohkema tehnoloogiaga pakkunud üha suuremat sõidunaudingut, tegemata kompromisse  auto sobivuses igapäevakasutuseks… 2009. aastal turule jõudnud Mégane III R.S. on tänaseks saanud tõeliseks legendiks, mille asendamine oli kogu meie meeskonnale tõeline väljakutse. Oleme uhked, et suutsime teha auto, mis on kurvides veelgi parem – suuresti tänu uuele 4CONTROL süsteemile. 4CONTROL muudab auto kitsastes kurvides väledamaks ning kiiretes kurvides stabiilsemaks nii tavateedel kui ka ringrajal. Võttes eeskuju margi külluslikust mootorispordipärandist, on uus Renault MÉGANE R.S. mõeldud inimestele, kes suhtuvad autodesse kirega ja kes armastavad nendega sõita. Ning tänu oma mitmekülgsusele sobib ta täiuslikult ka igapäevakasutusse.”

2017 – Nouvelle Renault MEGANE R.S.

Renault Sport Formula One Teami piloot ja Renault Sport Carsi saadik Nico Hülkenberg: “Lüües 2017. aastal auto arenduse juures kaasa, olen Renault MÉGANE R.S.-i saadiku tiitli üle  väga uhke. Mul oli võimalus seda autot testida erinevatel ringradadel – Monacos, Montlhéry’s ja Spa-Francorchamps’s – ja aitos kasutatud uued tehnoloogiad avaldasid mulle muljet. 4CONTROL on efektiivsust hindavale juhile tõeline täitunud unistus: see süsteem lisab üheaegselt nii vilkust kui ka stabiilsust. Kahju, et vormel 1-s on nelikroolimine keelatud!”

2017 – Nouvelle Renault MEGANE R.S.

Related posts