Uus roomekäikudega I-Shift suudab paigalt võtta 325-tonnise koormaga

Volvo Trucks toob turule I-Shifti perekonna uue liikme: roomekäikudega I-Shift. Automaatkäigukastile lisatud uued käigud annavad raskeid koormaid vedavatele veokitele keerulistes tingimustes erakordse paigaltvõtusuutlikkuse. See süsteem on seeriaviisiliselt toodetavate raskeveokite jaoks täiesti ainulaadne.

 

Volvo Trucksi I-Shifti uus versioon võimaldab lisada kuni kaks uut roomekäiku. Muu hulgas tähendab see seda, et veok suudab paigast liigutada ja vedada autorongi täismassiga kuni 325 tonni.

“Roomekäikudega I-Shift pakub täiesti uusi võimalusi automaatkäigukastiga raskeveokitele kiiruse reguleerimiseks roomekäiguga aeglaselt sõites ja tagurdades. Juht võib vedada rasket koormat, muretsemata olukordade pärast, mis võivad tekitada kulukaid seisakuid,” räägib Peter Hardin, mudelite FM ja FMX tootejuht.

Uute roomekäikudega suudab veok sõita eriti väikese kiirusega (0,5-2 km/h). See on suureks abiks täpsust nõudvatel manöövritel, näiteks ehitusplatsil ja hooldustöödel.

“Uute roomekäikudega saavutatud tunduvalt parem juhitavus ja paigaltvõtt muudavad juhi töö palju lihtsamaks raske koormaga keerulisel maastikul ja libedaga sõitmisel, nagu näiteks ehitusplatsidel, kaevandustes või metsas. Mida raskem vedu, viletsam teekate või keerukam maastik, seda rohkem on juhil kasu roomekäikudest,” selgitab Peter Hardin.

Raskeid koormaid keerulistes teeoludes vedavatele ja ka regulaarseid maanteesõite tegevatele veoettevõtetele pakuvad roomekäigud märkimisväärset paindlikkust ja võimalust rohkem kütust säästa.

“Roomekäikudega I-Shift võimaldab sujuvat paigaltvõttu ka äärmuslikes olukordades. Nende kombineerimine tagasilla sobiva ülekandearvuga, mis optimeerib mootori pöörlemissageduse suurel sõidukiirusel, tagab maanteesõidul väiksema kütusekulu. See annab selliseid vedusid tegevatele ettevõtetele olulise eelise,” ütleb Peter Hardin.

Kasutusalast sõltuvalt võib I-Shiftil olla üks või kaks roome-edasikäiku ja kaks või mitte ühtegi roome-tagasikäiku. Roome-tagasikäigud võimaldavad äärmiselt aeglast tagurdamist, mis on suur eelis ülimat täpsust nõudvate tagurdusmanöövrite korral.

Crawler gears-illustration_GB_en_lowresFaktid roomekäikudega I-Shifti kohta

  • Roomekäikudega I-Shift on Volvo Trucksi automaatkäigukasti I-Shift edasiarendus.
  • I-Shifti uus versioon on spetsiaalselt loodud suurepärase paigaltvõtu tagamiseks ja eriti aeglase kiirusega sõitmiseks.
  • Roomekäikudega I-Shift võimaldab sõita kiirusel 0,5-2 km/h ja võtta paigalt autorongi kogumassiga kuni 325 tonni, mis on automaatkäigukastiga seeriaviisiliselt toodetavate veokite korral ainulaadne.
  • Käigukast on saadaval kas otseülekandega või kiirkäiguga käigukastina ühe või kahe roomeülekandega. Võimalik on määrata ka kaks tagasikäigu roomeülekannet.
  • Madalad roomekäigud on integreeritud I-Shifti käigukasti. Sellega kaasneva suure koormuse talumiseks on mitmed komponendid valmistatud ülitugevatest materjalidest. Käigukast on tavalisest I-Shiftist 12 cm võrra pikem. Roomekäikudega I-Shift on saadaval Volvo Trucksi 13- ja 16-liitrilistele mootoritele mudelitel Volvo FM, Volvo FMX, Volvo FH ja Volvo FH16.

VolvoRoomekäikudega I-Shifti ülekandearvud

  • Ühe roomekäiguga otseülekandega käigukastis on ülekandearv 19:1 ja kiirkäiguga käigukastis 17:1. (Otseülekandega tavalise I-Shifti käigukasti madalaima käigu ülekandearv on 15:1.) Kahe roomekäiguga otseülekandega või kiirkäiguga käigukastide madalaima käigu ülekandearv on 32:1.
    • Kõige madalama tagasikäigu ülekandearv otseülekandega käigukastis on 37:1.

    Tutvuge roomekäikudega lähemalt:

Related posts