Värskenduse läbinud VW Golf

 

Volkswagen Golf on läbinud värskenduse ja ikka selleks, et olla parim väikeklassi auto.

Volkswageni luukpära on muutunud veelgi paremaks ja juhib oma klassis kvaliteedi, sõiduomaduste, sõiduabide rohkuse ja üldise lihtsuse poolest.

Proovisõidu autoks oli tavalise välimusega Golf, mida hakkab just kõige tihedamini linnatänavatel kohtama. Mootoriks 81kw arendav 1.0 TSI koos DSG käigukastiga, mis üllataval kombel ei jäänud üldse linnavahel hätta. Maanteesõidu eelistuses oleks suurema töömahuga mootor ja neljasilindriline on ikkagi paremini tasakaalus ja seega sujuvam.

Uued LED tuled torkavad välimuse poolest esimesena silma. Ülejäänud välimus aga mingit emotsiooni ei tekita. Samas lihtne, silmapaistmatu välimus on see, mis paljudele Golfi ostjatele just meeldib. Soovi korral on Golfil olemas erinevad välimust “parandavad” edevamad paketid.

Suureks uuenduseks, mis interjööris silma jääb on uus infosüsteem. Selged ja loetavad ekraanid, mis toimetavad ilma viiteta. Generatsioon vanematelt Volkswagenitelt üle tulles vajab süsteem kindlasti harjumist ja avastamist. Näidikute osa on muudetav vastavalt tahtmisele ja info selgelt arusaadav. Auto on avar, rohke jalaruumi ja hea materjalide valikuga.

Uuel mudelil on müügiargumendiks sõiduohutus, mida on tagatud erinevate juhiabidega. Kokku on neid koguni 14 ja VAG grupile omaselt need ka toimivad eeskujulikult. Märkimist väärivad avariiennetussüsteem, ummikusõidu abi, hädapidurdusfunktsioon koos jalakäija tuvastusega, dünaamiline kaugtuleregulaator, haagisega manööverdamise abi ja meditsiinilise häda korral võtab auto osaliselt juhtimise üle.

Golfi puhul jäid silma erinevad läbimõeldud praktilised detailid nagu näiteks uksetaskud, mis kaetud riidest materjaliga. Ikka selleks, et asjad uksetaskutes häält ei teeks.

Uuenduseks mootorivalikus on 1.5 TSI EVO, mis tõotab olla igapäevasõiduks igati piisava jõudluse ja eeldatavalt ka ökonoomsem kui eelkäiad. Arvatavasti kujuneb sellest üks müüdumaid versioone.

Häirima jäi järsk StartStopp süsteem, mis ei soovinud sujuvalt töötada koos DSG käigukastiga. Eelnevalt manuaalidega seda pole täheldanud, kuid see võib olla ka ainult kolmesilindrilise mootori eripära.

Related posts